Chociaż formalności i dokumentacja dotycząca inwestycji mogą potrwać jeszcze do końca września, obie ulice są przejezdne dla kierowców i oddane do użytku mieszkańcom. Prawie każdy mieszkaniec miasta wie, jak drogi wyglądały przed remontem. Pełne dziur, bez chodnika były niebezpieczne dla wszystkich uczestników ruchu. Dlatego miło popatrzeć na efekty zakończonej pracy.
Zmiany na Przerwy-Tetmajera
Ulica Przerwy-Tetmajera została przebudowana na odcinku od ulicy Fałata do Szarych Szeregów. Jezdnię poszerzono i ma szerokość 5 metrów. Od strony ulicy Fałata do skrzyżowania z Brandta powstał jednostronny chodnik. Dalej, od Brandta do Szarych Szeregów, zbudowano chodnik po obu stronach drogi.
Zmiany na Brandta
Przebudowa objęła tzw. fragment "płytowy" drogi. Nowa jezdnia ma szerokość 4,5 metra. Po obu stronach pojawiły się pobocza z o szerokości 0,75 metra. Jezdnia została oddzielona od poboczy krawężnikami najazdowymi. Przy drodze stoi szkoła, dlatego bardzo ważne było zapewnienie bezpieczeństwa pieszych. Na ul. Brandta wprowadzono ograniczenie prędkości do 30 km/h, a ruch uspokoiły trzy progi zwalniające. Skrzyżowanie z ulicą Przerwy-Tetmajera pozostało równorzędne, bez zmian w organizacji ruchu.
Dlatego miło popatrzeć na efekty zakończonej pracy. A co Wy sądzicie o ulicach Brandta i Tetmajera w nowej odsłonie?
ZOBACZCIE GALERIE ZDJĘĆ ULIC PO REMONCIE



















![Remont torów WKD w Komorowie. Zamknięty przejazd kolejowy [GALERIA ZDJĘĆ]](https://static2.przegladregionalny.pl/data/articles/sm-16x9-remont-torow-wkd-w-komorowie-zamkniety-przejazd-kolejowy-galeria-zdjec-1761493434.jpg)




Napisz komentarz
Komentarze