Zmiana w regulaminie wydawania Pruszkowskiej Karty Mieszkańca. Dokument będzie ważny przez trzy lata.
Dzięki Pruszkowskiej Karcie Mieszkańca można otrzymać zniżki w wielu punktach usługowych, a także skorzystać z ulg w ramach programu Warszawa+. Wnioski o jej wyrobienie można składać w Urzędzie Miasta oraz na pływalni Kapry. Warunkiem otrzymania karty jest zamieszkiwanie na terenie Pruszkowa oraz rozliczanie podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie.
W czerwcu w programie zaszła istotna zmiana. Karta Mieszkańca Pruszkowa wydawana jest na okres trzech lat. Nie oznacza to jednak, że po upływie tego czasu trzeba składać kolejny wniosek o wydanie dokumentu. Wystarczy przedstawić formularz PIT za ostatni rok z potwierdzeniem złożenia w pruszkowskim Urzędzie Skarbowym i adresem zamieszkania na terenie Pruszkowa, a jej ważność zostanie przedłużona o trzy lata.
Przeczytaj!
- Planowane wyłączenia prądu w Pruszkowie, Grodzisku Mazowieckim i okolicach
- MON opublikowało rozporządzenie w sprawie kwalifikacji wojskowej. Kogo wezwą w pierwszej kolejności?
- Wisła odsłania tajemnice królewskiej rezydencji
- Nowe elektrobusy już w Grodzisku! Trzy Solarisy wzbogacą flotę GPA
- Dziki w mieście – gorące spotkanie z mieszkańcami
- Nowa linia autobusowa GPA w gminie Nadarzyn
- Uwaga! Rosyjskie drony nad Polską!
- Przegląd Regionalny, wydanie 329
Napisz komentarz
Komentarze