Dotychczas droga zbudowana była z betonu asfaltowego oraz destruktu asfaltowego. Jej nawierzchnia była w wielu miejscach zniszczona i posiadała liczne pęknięcia. Podczas opadów ulica była zalewana. Stan drogi powodował realne zagrożenie.
„Pokryta szeregiem głębokich dziur i ubytków nawierzchnia stwarzała niebezpieczeństwo wystąpienia wypadków oraz uszkodzenia pojazdów. Z uwagi na charakter drogi wykorzystywanej zarówno do ruchu pojazdów osobowych, jak i do ruchu ciężkich maszyn rolniczych, w tym ciągników z przyczepami czy kombajnów, wykonano obecnie trwalszą nawierzchnię drogową” – przekazała gmina na swojej stronie.
Wykonawca, firma FAL-BRUK, przebudował istniejący pas drogi. Wszystko z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie uczestników ruchu. Podczas prac przede wszystkim odnowiono nawierzchnię drogi oraz wykonano efektywne odwodnienie. Dodatkowo ulica została poszerzona z ok. 3,5-4,5 do 5 metrów.
„Jezdnia została oddzielona od pobocza opornikiem betonowym wtopionym na ławę betonową. W ramach zadania przewidziano również humusowanie wraz z obsianiem trawą oraz wykonanie oznakowania pionowego” – dodał urząd gminy.
Cała inwestycja kosztowała prawie 1 300 000 zł. Na ten cel gminie udało się zdobyć dofinansowanie zewnętrzne w wysokości 400 000 zł.





















![Remont torów WKD w Komorowie. Zamknięty przejazd kolejowy [GALERIA ZDJĘĆ]](https://static2.przegladregionalny.pl/data/articles/sm-16x9-remont-torow-wkd-w-komorowie-zamkniety-przejazd-kolejowy-galeria-zdjec-1761493434.jpg)


Napisz komentarz
Komentarze