Rozpoczął się nabór do pierwszego publicznego żłobka w Milanówku. Dokumenty można składać od 27 stycznia.
Nowy żłobek jest zlokalizowany w wyremontowanej willi przy ul Warszawskiej. Adaptację budynku na potrzeby placówki przeprowadzono dzięki rządowej dotacji z programu Maluch+. Obiekt może pomieścić 52 dzieci w czterech grupach wiekowych od 5 miesięcy do 3 lat.
Wnioski można składać do 10 lutego, zaś 14 lutego zostanie ogłoszona lista dzieci zakwalifikowanych do żłobka. Wówczas rodzice będą mieli czas do 18 lutego na potwierdzenie, że ich dziecko będzie uczęszczać do placówki. 19 lutego o 12.00 wywieszona zostanie lista dzieci przyjętych. Kolejne 7 dni to czas na odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej.
Warto podkreślić, że przy rekrutacji brany będzie pod uwagę system punktowy. Najwyżej premiowane będą dzieci, których rodzice zamieszkują na terenie Milanówka. Na dodatkowe punkty mogą liczyć osoby samotnie wychowujące dziecko, pracujące na etat, studenci, prowadzący gospodarstwo rolnicze lub własną działalność gospodarczą. Kryteria uwzględniają również rodziny wielodzietne oraz niepełnosprawność dziecka.
Dokumenty należy składać w formie papierowej w Referacie Oświaty Urzędu Miasta przy ul. Kościuszki 45 (budynek A, II piętro). Formularze można pobrać ze strony internetowej urzędu: www.milanowek.pl.
Ruszyła rekrutacja
- 29.01.2020 04:56

Napisz komentarz
Komentarze