Aby zgłosić awarię oświetlenia ulicznego bądź dziurę w jezdni, nie jest konieczna wizyta w urzędzie. Gmina Michałowice znalazła receptę, która ma usprawnić komunikację. W fazie testów jest komunikator miejski.
Proces przekazywania informacji bywa długotrwały. Czasami zanim wiadomość trafi do właściwej jednostki, mija sporo czasu. Zdarza się, że trudnością jest dokładne zlokalizowanie awarii, przez co proces jej usunięcia przedłuża się. Teraz ma być zdecydowanie łatwiej. Komunikator miejski ma usprawnić i przede wszystkim ułatwić kontakt z urzędem.
Z narzędzia może korzystać każdy mieszkaniec gminy. Wystarczy zainstalować aplikację "Komunikator Miejski", dostępną na systemy Android i iOS. Jest jeszcze jedna możliwość: wysyłanie zgłoszeń poprzez stronę internetową https://michalowice.komunikatormiejski.pl.
Gdy mamy zainstalowaną aplikację, możemy bez problemu zgłosić usterkę bądź awarię. Komunikator pozwala na przesyłanie informacji w ramach ponad 15 kategorii związanych z drogami i chodnikami, zwierzętami, dewastacją, oświetleniem ulicznym, odbiorem odpadów komunalnych czy nieprawidłowym parkowaniem. Wystarczy zrobić zdjęcie (system zaznacza miejsce pinezką na mapie), dołączyć krótki opis zgłoszenia i wysłać. Nasza wiadomość trafi do właściwego referatu w michałowickim urzędzie. Dzięki danym GPS możliwe będzie wydelegowanie służb do usunięcia problemu. Każdy użytkownik wysyłając zgłoszenie może podać swoje dane kontaktowe, aby otrzymać informację o statusie sprawy. Istnieje również możliwość utworzenia konta w aplikacji.
Warto dodać, że "Komunikator Miejski" znajduje się w fazie testów, które potrwają do końca roku. Michałowicki urząd prosi użytkowników o przesyłanie uwag dotyczących jego funkcjonowania na adres: [email protected]. Czy komunikator zda egzamin? Czas pokaże.
Komunikator miejski
- 18.09.2019 01:14

Napisz komentarz
Komentarze