Uwaga! Biletów w biletomacie WKD już nie kupisz!

WKD poinformowała, że od 18 września sprzedaż biletów w automatach zlokalizowanych na stacjach zostaje wstrzymana. Dlaczego?
Uwaga! Biletów w biletomacie WKD już nie kupisz!
WKD zawiesza sprzedaż biletów w automatach stacjonarnych. Bilety można będzie kupić online lub za pomocą aplikacji

Autor: Anna Gębalska

Warszawska Kolej Dojazdowa ogłosiła, że od czwartku zawiesza sprzedaż biletów w automatach stacjonarnych. Gdzie teraz będzie można kupić bilet na przejazd?

Bilety w okienku

Pasażerowie będą mogli zakupić bilety w kasach zlokalizowanych na stacjach: Grodzisk Mazowiecki Radońska, Podkowa Leśna Główna, Komorów, Pruszków, Warszawa Zachodnia, Warszawa Ochota oraz Warszawa Śródmieście.

Przewoźnik informuje też, że godziny pracy kas biletowych można sprawdzić przy okienku kasowym oraz na stronie internetowej w zakładce „Linia”.

Sprzedaż on-line lub z aplikacją

Bilety będzie można kupić też w biletomacie w pociągu WKD - automat zlokalizowany jest zawsze od strony kabiny maszynisty, zwróconej w kierunku Warszawy. Zakup jest jednak możliwy jedynie bezgotówkowo. Kolejną alternatywą jest aplikacja mobilna mPay oraz SkyCash. Można także kupić bilet za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej.

- W przypadku pierwszego zakupu biletów za pośrednictwem aplikacji mobilnych lub systemu sprzedaży internetowej, konieczne jest zarejestrowanie Użytkownika, tj. założenie konta – zaznaczył przewoźnik.

Z informacji można wnioskować, że „wstrzymana” sprzedaż biletów w automatach WKD jest tymczasowa. Jak długo potrwa? Czekamy na informację. 

Mieszkańcy poruszeni 

Pod ogłoszoną informacją rozgorzała dyskusja, nie szczędzono słów krytyki

- Co to jest za chory pomysł... Co mają zrobić starsi ludzie którzy nie posiadają smartfonów... Co jeżeli ktoś nie posiada konta bankowego, co jeśli nie mamy tak owej Kasy Biletowej u nas w miejscowości? To nie będzie można jeździć WKD? To jest wykluczanie

- Oznacza to że kasy będą czynne od bladego świtu?

- Wydaje mi się to absurdalny pomysł. Ta forma zakupu biletu na peronie była bardzo dobra i wygodna.

- Już widzę moja mamę 70 plus, jak kupuje bilet w aplikacji

- Współczesne zmiany to często zmiany na gorsze nie zrozumiałe zupełnie. a co się stanie z tymi urządzeniami, jak znikają, co z pieniędzmi, za które zostały kupione

- To jak teraz bilet ogarnąć? Jakaś beznadzieja.

- Gdzie kupić w Milanówku bilet jak się niema karty z banku bo się jest seniorem 62+ a biletomat skasują

- Masakra. Ja ostatnio chciałam kupić bilet w WKD (nie wiedziałam, że jest automat) I nie umiałam ściągnąć tej aplikacji za pomocą qr kodu. Nie wiem jak to się robi, nie interesuje się tym, myślałam, że dojadę ma karcie miejskiej Pruszkowa a okazało się inaczej. Tak się męczyłam z tym, że nie zrobiłam, dojechałam do Reguł a potem już karta była aktywna. Upiekło mi się bo potem była kontrolą. Rzadko jeżdżę WKD ale na pewno nie kupię przez aplikację. Prędzej nie pojadę wcale.

- Moja sąsiadka w Otrębusach nie ma konta, nie posługuje się smartfonem, kolejka jeździ i co, teraz ma jeździć na gapę? Idiotyzm, czy tam ktoś myśli. Nie ma obowiązku płatności bezgotówkowych.

Czytaj też:


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

walciesie 10.11.2025 03:55
zakup biletu ma być możliwy jak najbardziej bezproblemowo czyli wszędzie na przystankach powinny być kasy i wszędzie ma być możliwość płacenie gotówką bo ja się na przykład w gotówce rozliczam gotówką płacę i nie posiadam ani kart ani aplikacji

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Tomasz 10.10.2025 08:31
Komentarz zablokowany

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Pozdrowienia z Michałowic 07.10.2025 17:11
Gdzie jest odpowiedź na pytanie w tytule artykułu? Niestety nie udało się ustalić Redaktorowi, kiedy z powrotem będzie można korzystać z biletomatów. Kontynuujcie te sprawę, bardziej się przyłóżcie do uzyskania konkretów zamiast tylko cytować opinię niezadowolonych pasażerów.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Podróżujący WKD 18.09.2025 13:27
Przecież to jest jakiś skandal. Nie zliczę ile razy biletomat w pociągu "zjadł" pieniądze i nie wypluł biletu. O wiele lepsze były te na peronach. A co z osobami, które płacą tylko gotówką? Brak słów, gdzie są wyjaśnienia spółki?

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Dowiemy się dlaczego? 18.09.2025 03:05
Po przeczytaniu artykułu nadal nie wiadomo dlaczego.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w powiecie piaseczyńskim.
Najciekawsze wiadomości z przegladregionalny.pl znajdziesz w Google News!