- Emisja Reklam lub Insertów dokonywana jest na podstawie pisemnego Zlecenia składanego przez Reklamodawcę.
- Terminy dostarczania materiałów niezbędnych do emisji Reklamy lub Insertu określa Harmonogram, z tym zastrzeżeniem, że Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany terminów określonych w Harmonogramie z przyczyn technicznych.
- Wydawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Zlecenia, wstrzymania jego wykonania lub odmowy dalszego wykonania w przypadku:
- a) sprzeczności treści Reklamy lub Insertu z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub linią programową Gazety,
- b) gdy emisja Reklamy lub Insertu może negatywnie wpłynąć na charakter lub styl Gazety albo wizerunek lub renomę Wydawcy,
- c) gdy Reklama lub Insert narusza prawa osób trzecich albo jeżeli istnieje uzasadniona obawa takiego naruszenia,
- d) zgłoszenia zastrzeżeń do Reklamy lub Insertu przez uprawniony do tego organ, Stowarzyszenie Rady Reklamy lub Radę Etyki Mediów,
- e) złożenia Zlecenia po terminie, o którym mowa w ust. 2,
- f) złożenia Zlecenia z naruszeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu.
- Warunkiem przyjęcia Zlecenia do wykonania jest akceptacja zlecenia przez reklamodawcę w postaci pisemnej (mail – zawierający w swojej treści potwierdzenie , skan podpisanego zlecenia)
- Zlecenie na emisję Reklamy powinno zawierać:
- a) nazwę firmy
- b) adres siedziby Reklamodawcy
- c) czytelny(e) podpis(y) osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania danego podmiotu oraz ich funkcje,
- d) format Reklamy
- e) miejsce publikacji (numer strony, nazwa wkładki itp.)
- f) datę Zlecenia
- g) czytelną pieczęć firmową
- h) dokładne daty emisji
- i) wartość Zlecenia netto przed rabatami
- j) zobowiązanie do zapłacenia należności za Reklamę w formie i terminie określonym na fakturze
- k) oświadczenie, czy Reklamodawca jest podatnikiem VAT oraz upoważnienie dla Wydawcy do wystawiania faktur bez podpisu osoby uprawnionej do otrzymania faktury
- l) numer identyfikacji podatkowej
- m) oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami niniejszego Regulaminu
- n) szczególne cechy Zlecenia – zgodnie z zakresem określonym w Cenniku.
- Zlecenie Insertowania powinno zawierać:
- a) termin Insertowania
- b) zasięg (nakład)
- c) termin dostarczenia Insertu do drukarni
- d) tytuł Insertu zgodny z opisem na opakowaniu zbiorczym i liście przewozowym
- e) format Insertu
- f) waga Insertu
- g) informacje na temat przeznaczenia ewentualnej nadwyżki Insertu
- h) nazwę firmy
- i) adres siedziby Reklamodawcy
- j) numer KRS lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
oraz regon
- k) czytelny(e) podpis(y) osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania danego podmiotu oraz ich funkcje,
- l) datę Zlecenia
- m) czytelną pieczęć firmową
- n) wartość Zlecenia netto przed rabatami
- o) zobowiązanie do zapłacenia należności za Usługę w formie i terminie określonym na fakturze
- p) oświadczenie, czy Reklamodawca jest podatnikiem VAT oraz upoważnienie dla Wydawcy do wystawiania faktur bez podpisu osoby uprawnionej do otrzymania faktury
- q) numer identyfikacji podatkowej
- r) oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami niniejszego Regulaminu
- s) szczególne cechy Zlecenia – zgodnie z zakresem określonym w Cenniku.
- Integralną częścią Zlecenia jest treść Reklamy lub Insertu zgodna z Wymaganiami technicznymi. Emisja Reklamy lub Insertu niezgodnych z Wymaganiami technicznymi następuje wyłącznie na wniosek i ryzyko Reklamodawcy.
- Wydawca zastrzega sobie prawo do akceptacji Insertu przed wykonaniem Zlecenia.
- Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość emitowanych Insertów ani za ewentualne uszkodzenia mechaniczne Insertu, powstałe w trakcie transportu oraz dystrybucji gazety.
- Zmiana oraz odwołanie Zlecenia wymagają formy pisemnej.
- Zmiana treści Zlecenia, treści Reklamy lub Insertów może nastąpić nie później niż na 3 dni robocze przed planowaną datą emisji Reklamy lub na 7 dni roboczych przed planowaną datą emisji Insertu. Reklamodawca jest zobowiązany wskazać na piśmie każdą z planowanych zmian, z dokładnym wskazaniem ich zakresu.
- Wykonawca wykonuje Zlecenie bez uwzględnienia zmian, o których mowa w ust. 11, jeżeli:
- a) Reklamodawca uchybi terminom na ich zgłoszenie
- b) zakres lub rodzaj zmian budzi uzasadnione wątpliwości, których nie da się rozstrzygnąć w terminie określonym w ust. 11.
- c) jeżeli ich wprowadzenie okaże się niemożliwe ze względów technicznych lub z powodu innych zobowiązań Wydawcy Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wywołane przez wykonanie Zlecenia bez zmian i zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia za jego wykonanie.
- W przypadku, gdy Wydawca otrzyma oświadczenie o odwołaniu Zlecenia później niż na 6 dni roboczych przed datą pierwszej emisji Reklamy lub Insertu, Reklamodawca zapłaci Wydawcy karę umowną w następującej wysokości:
- a) w okresie między 6 a 4 dniem roboczym przed ustalonym terminem rozpoczęcia emisji 10% wartości brutto Zlecenia
- b) w okresie między 3 a 2 dniem roboczym przed ustalonym terminem rozpoczęcia emisji 30% wartości brutto Zlecenia,
- c) poniżej 2 dni roboczych przed ustalonym terminem emisji 50% wartości brutto Zlecenia,
- d) po rozpoczęciu emisji 100% wartości brutto Zlecenia.
- SMS’owy serwis ogłoszeń drobnych
Usługa SMS MO – oznacza Short Messaging Service Mobile Operated, tj. krótkie wiadomości tekstowe o długości do 160 znaków przesyłane za pomocą sieci GSM. Użytkownik obciążany jest za wysłanie takiej wiadomości opłatą zgodnie z cennikiem lub z cennikiem promocyjnym dla danego numeru Serwisu
Operator – oznacza działających w Polsce operatorów telefonii komórkowej Polkomtel Sp. z.o.o. (Plus), T-Mobile Polska S.A.(T-Mobile), Orange Polska S.A. (Orange), P4 Sp. z o.o.(Play);
Użytkownik – oznacza dowolną osobę korzystającą z sieci Internet za pomocą urządzeń do tego celu przeznaczonych lub dowolną osobę korzystającą z Sieci GSM za pomocą urządzeń do tego celu przeznaczonych;
Ogłoszenie – treść przesyłana przez Użytkownika dla wybranej kategorii w celu zamieszenia na łamach gazety Przegląd Piaseczyński i/lub na łamach gazety Przegląd Regionalny
Usługa realizowana jest na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.
Usługa jest dostępna w sieciach polskich operatorów telefonii komórkowej (T-mobile, Plus GSM, Orange, P4), zarówno w systemie prepaid, jak i postpaid (abonamentowym). Do korzystania z Usługi nie mają zastosowania ulgi dla grup abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe.
Użytkownik zainteresowany zamieszczeniem ogłoszenia wysyła SMS-a pod wskazany numer z treścią ogłoszenia. Ogłoszenie ukaże się w najbliższym wydaniu gazety Przegląd Piaseczyński.
Aby umieścić swoje ogłoszenie jako zwykłe, należy wysłać SMS na numer 92055 (koszt sms 20 zł netto – 24,60 zł brutto) i podać w treści znacznik wskazany przy wybranej poniżej kategorii a następnie podać właściwą treść np. SPRZED. Sprzedam samochód marki skoda. Tel. 123 456 789.
Do niedzieli do godz. 23:59:59 możesz zmienić swoje zwykłe ogłoszenie na pogrubione lub wyróżnione w ramce. W tym celu należy wysłać z tego samego numeru telefony dla:
– ogłoszenia pogrubionego sms o treści POGRUB na numer 91055 (koszt sms 10 zł netto – 12,30 zł brutto)
– ogłoszenia wyróżnionego w ramce sms o treści RAMKA na numer 92055 (koszt sms 20 zł netto – 24,60 zł brutto)
Jeden sms to 160 znaków, każdy kolejny znak będzie taryfikowany jako kolejny sms.
Kategorie i znaczniki:
- A) KUPIĘ – znacznik KUPIE
- B) SPRZEDAM- znacznik SPRZED
- C) DAM PRACĘ – znacznik DAMPRAC
- D) SZUKAM PRACY – znacznik SZUKPRAC
- E) AUTO-MOTO KUPIĘ- znacznik AUTOKUPI
- F) AUTO-MOTO SPRZEDAM – znacznik AUTOSPRZ
- G) NIERUCHOMOŚCI DO WYNAJĘCIA – znacznik NIERWYNAJ
- H) NIERUCHOMOŚCI SPRZEDAM – znacznik NIERSPRZED
- I) NIERUCHOMOŚCI KUPIĘ – znacznik NIERKUPI
- J) USŁUGI- znacznik USLUGI
- K) NAUKA – znacznik NAUKA
- L) ZDROWIE – znacznik ZDROWIE
- M) RÓŻNE – znacznik ROZNE
- N) ZWIERZĘTA – znacznik ZWIERZ
- O) TURYSTYKA – znacznik TURYST
- P) MATRYMONIALNE – znacznik MATR
Całkowity koszt zamieszczenia ogłoszenia zwykłego do 160 znaków wynosi 20 zł netto – 24,60 zł brutto.
Całkowity koszt zamieszczenia ogłoszenia pogrubionego do 160 znaków wynosi 30 zł netto – 36,90 zł brutto.
Całkowity koszt zamieszczenia ogłoszenia zwykłego do 160 znaków wynosi 20 zł netto – 24,60 zł brutto.
Wydawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Usługi.
Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za:
– treść wiadomości SMS wysyłanych przez Użytkownika w ramach korzystania Usługi,
– korzystanie z Usługi przez osoby niepełnoletnie oraz osoby nieuprawnione do użytkowania telefonu komórkowego,
– szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Użytkownika z Usługi,
– wiadomości SMS, które zostały nadane przez Użytkownika w sposób nieprawidłowy, a w szczególności uniemożliwiające mu prawidłowe połączenie się z wybranym serwisem,
– korzystanie z Usługi przez Użytkowników niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub bez zapoznania się z Regulaminem, w tym zwłaszcza wynikające z niewłaściwego zrozumienia przez Użytkownika charakteru Usługi oraz związanych z tym postanowień regulaminowych
Wydawca zastrzega sobie prawo do usunięcia ogłoszenia w przypadku łamania któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności oraz w przypadku działania na szkodę serwisu. Ogłoszenia zawierające spam, jakikolwiek typ reklamy serwisów konkurencyjnych, słowa powszechnie uznawane za wulgarne oraz treści niezgodne z polskim prawem będą usuwane. Serwis zastrzega sobie również prawo do wprowadzenia zmian w zamieszczanych ogłoszeniach bez informowania o tym użytkownika. Takie działania mogą zostać wprowadzone bez podania przyczyny, bez informowania o tym Użytkownika, oraz bez prawa zwrotu poniesionych kosztów.
Użytkownikom, zabrania się dodawania ogłoszeń, których:
– treść jest niezgodna z normami prawno-etycznymi oraz zasadami współżycia społecznego, obowiązującymi w Polsce,
– treść narusza zasady estetyki i dobrego smaku (dotyczy także nazw używanych w adresach e-mail, www a także zdjęć załączanych do ogłoszeń),
– treść obraża, komentuje usługi, firmy, osoby,
– treść reklamuje serwisy konkurencyjne,
– treść promuje wyłącznie strony internetowe, sklepy internetowe, blogi,
– treść ogłoszenia zawiera ciągi powtarzających się znaków i cyfr,
– treść jest sprzeczna z charakterem serwisu,
W przypadku złamania co najmniej jednego z w/w punktów regulaminu, Wydawca zastrzega sobie możliwość nie wyemitowania treści ogłoszenia. Takie działania mogą zostać wprowadzone bez podania przyczyny, bez informowania o tym Użytkownika, oraz bez prawa zwrotu poniesionych opłat.
Użytkownik poprzez fakt przystąpienia do Serwisu wyraża zgodę na przetwarzanie przez Wydawcę jego danych osobowych – w zakresie niezbędnym do prowadzenia Serwisu, tj. odbierania, przetwarzania i przesyłania wiadomości SMS oraz ewentualnego rozpatrywania reklamacji.